\r\n\r\nOke, ik draai misschien iets te langzaam maar de boodschap is duidelijk. Deze unieke handslinger muziekdoos van Koopwel heb ik binnen twee weken ontvangen via de post. Het doosje voelt aan als handwerk, zeer ligt gewicht en heeft de afmetingen\u00a0 6,5 cm x 5 cm x 3,8 cm. Er zit wel wat beschermende verpakking omheen bij ontvangst, maar dat is maar goed ook, want het is een fragiel doosje. Stevig genoeg hoor, maar laat je het vallen of je stapt erop, dan is het krak.\r\n\r\n[gallery type=\"rectangular\" size=\"medium\" ids=\"79509,79522,79521\"]\r\n\r\nDe afwerking is geweldig, een zeer authentieke middeleeuws design wat direct linkt aan de serie. Met een zilverkleurige uitstekende hendel en een deksel dat openklapt geeft het je geluid en de tekst Game of Thrones, in het bekende lettertype. Draai simpelweg aan de hendel en deze fameuze melodie zal worden afgespeeld. Probeer op hout of glas of verschillende oppervlakken voor een nieuw geluid.\u00a0Wanneer je het deuntje afspeelt is heel gaaf de werking te zien van het speeldoosje. Het werkt zeer rustgevend en verslavend, mits je natuurlijk een fan bent.\r\n\r\n[gallery type=\"rectangular\" size=\"medium\" ids=\"79520,79519\"]\r\n\r\n \r\n

\r\nDe Game Of Thrones houten muziekdoos is gewoon een musthave als je fan bent. Het doosje werkt gewoon met een handslinger, dus geen batterij of usb, gekkies.\u00a0Dit muziekdoosje is lichtgewicht en draagbaar en kan overal worden geplaatst waar je wilt. Met een hoogwaardige decoratief aandenken kan je overal verschijnen, stel je voor dat je dit van een vriend voor je verjaardag zou krijgen. Goud!\u00a0De GOT doos is te koop bij Koopwel voor 19.95!\r\n\r\n "}

Review: Game Of Thrones houten muziekdoos

Jeroen beoordeelde namens GadgetGear de met 4.5 sterren.

• Game of Thrones!
  • Prachtig afgewerkt
  • Mooi geluid
  • Klinkt overal anders

• Handle with care please

Game of Thrones; het houdt mij al jaren in spanning. De boeken heb ik verslonden, de TV -serie ben ik aan verknocht en alles wat er bij komt kijken is tof! Heb je ook een GoT verslaving? Dan is dit echt een hebbedingetje voor jou. Via onze vrienden van Koopwel kwamen wij in het bezit van een Game of Thrones houten muziekdoos!

De intro is zo pakkend! Als het ‘Tudududu Tudududu Tudududu duuuuuduuuu tududu tudududu’ begint dan zit je direct in de serie! Hoe gaaf is het om een echte houten eyecatcher te ontvangen die je bureau, schouw of weet ik waar versiert met de meest spraakmakende tonen van het moment.

&

Dit bericht bekijken op Instagram

Hoe gaaf! De Game of Theoness intro in een speeldoos! #gameofthrones #musicbox #intro #got #speeldoosje

Een bericht gedeeld door Jeroen Andreasen (@jeroenandreasen) op

Oke, ik draai misschien iets te langzaam maar de boodschap is duidelijk. Deze unieke handslinger muziekdoos van Koopwel heb ik binnen twee weken ontvangen via de post. Het doosje voelt aan als handwerk, zeer ligt gewicht en heeft de afmetingen  6,5 cm x 5 cm x 3,8 cm. Er zit wel wat beschermende verpakking omheen bij ontvangst, maar dat is maar goed ook, want het is een fragiel doosje. Stevig genoeg hoor, maar laat je het vallen of je stapt erop, dan is het krak.

De afwerking is geweldig, een zeer authentieke middeleeuws design wat direct linkt aan de serie. Met een zilverkleurige uitstekende hendel en een deksel dat openklapt geeft het je geluid en de tekst Game of Thrones, in het bekende lettertype. Draai simpelweg aan de hendel en deze fameuze melodie zal worden afgespeeld. Probeer op hout of glas of verschillende oppervlakken voor een nieuw geluid. Wanneer je het deuntje afspeelt is heel gaaf de werking te zien van het speeldoosje. Het werkt zeer rustgevend en verslavend, mits je natuurlijk een fan bent.

De Game Of Thrones houten muziekdoos is gewoon een musthave als je fan bent. Het doosje werkt gewoon met een handslinger, dus geen batterij of usb, gekkies. Dit muziekdoosje is lichtgewicht en draagbaar en kan overal worden geplaatst waar je wilt. Met een hoogwaardige decoratief aandenken kan je overal verschijnen, stel je voor dat je dit van een vriend voor je verjaardag zou krijgen. Goud! De GOT doos is te koop bij Koopwel voor 19.95!