Roelof van Doorn
Roelof van Doorn

In Navolging van Drake krijgt ook Payne een Glossy

Eind vorig jaar verscheen Uncharted 3 op de Playstation 3. Tijdens het launchevent kondigde Sony met veel bombari meteen het verschijnen van Drake Magazine. Een samenwerking tussen Sony en Power Unlimited-uitgever HUB. Met de aankondiging van de glossy Payne doet HUB het nog eens dunnetjes over.

Net als Drake, is Payne een glossy in samenwerking met de makers van de game, Rockstar in dit geval. Daardoor bevat het magazine veel achtergrond informatie over de ontwikkeling van de game. Daarnaast zijn er de nodige bijdragen van bekende Nederlanders als Arie Koomen (de Lama’s) en (dat verwacht je misschien niet bij een dergelijke titel) zangeres Do.

Beschikbaarheid

Van Payne verschijnen 45.000 exemplaren. Leden van de Power Unlimited ontvangen de Payne gratis. De losse verkoopprijs is €4,95. Een euro meer dan wat Hub voor de Drake vroeg.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.