Bliep logo
Foto van Arjan Olsder
Arjan Olsder

Biep stopt, klanten krijgen geen geld terug

De NVMO (mobiele operator zonder eigen netwerk) Bliep ging drie jaar na lancering (in 2015) al eens failliet. Maar maakte een succesvolle doorstart. Hoewel de NVMO het zonder al te grote marketingbudgetten het prima en lang uithield op de markt, zit het avontuur er nu toch echt op.

Bliep heeft haar klanten laten weten dat het belangrijk is om snel over te stappen naar een andere provider. Beltegoeden kunnen daarbij niet meegenomen worden. Ook niet wanneer die provider Odido is, het netwerk waarop Bliep haar abonnementen verkocht. Beltegoed kopen is ook al een paar dagen niet meer mogelijk. Je kunt je bestaande telefoonnummer wel mee kunnen nemen op basis van nummer porteren. Klanten hebben tot eind van de maand om bij de provider te vertrekken.

Het is formeel niet bekend waarom de provider er mee stopt.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.