Peugeot onthult nieuw logo en merkidentiteit

PEUGEOT wil meegaan in de tijd. Volgens Peugeot staat de energietransitie en emissievrije mobiliteit momenteel centraal in de strategie voor een duurzame toekomst. Daarom werd het tijd voor een nieuw logo en merkidentiteit. 


Peugeot wil een krachtig en instinctief merk zijn en dat laten reflecteren in het embleem: de altijd aanwezige leeuw.  In de afgelopen tien jaar hebben alle modellen een upgrade naar een hogere marktpositionering gemaakt. Bovendien is er een uitgebreid aanbod van geëlektrificeerde personenauto’s en bedrijfswagens.

Daarom werd het nu tijd voor een  design van het embleem. Het nieuwe merklogo geeft weer wat Peugeot betekende in het verleden,   in het heden en de toekomst. De basis blijft wel de beeltenis van een leeuw. Zie hier het resultaat!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Robert Gunsing
Sinds 2015 volgt Robert Gunsing de wereld van innovatie & duurzame vervoersmiddelen. Voor GadgetGear stort Robert zich op (elektrische) motoren, auto's en alles wat daarbij komt kijken. Niet alleen schrijft Robert hierover, met zijn adviesbureau Mobilyze helpt hij bedrijven en gemeenten op dit gebied.

Copyright 2020-2022 MassMedium
Privacyverklaring
Cookies
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram