Grote Storing T-Mobile Opgelost

Het zal weinigen ontgaan zijn dat T-Mobile gisteren last had van één van de zwaarste netwerkstoringen in de geschiedenis van het telecombedrijf. In totaal trof de storing 2 miljoen klanten, wat ook nog problemen veroorzaakte bij de TV show ‘De Gekste Dag’ die live op Nederland 3 werd uitgezonden.

De storing begon rond 14:00 en werd kwart voor elf door T-Mobile opgelost. Het duurde nog tot middernacht voordat alle klanten ook echt weer aangesloten waren. Op sociale netwerken regende het uiteraard klachten. Met name Twitter was een populaire Klaagmuur voor ontevreden T-Mobile klanten.

Nu de problemen zijn opgelost heeft T-Mobile aangegeven dat het bedrijf op dit moment niet van plan is om met een compensatie te komen voor de getroffen klanten. Wel heeft het bedrijf contact gezocht met de TV show op Nederland 3 en heeft nog voor middernacht belooft om €30.000 over te maken aan de goede doelen die in de show werden gepromoot.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Arjan Olsder
Sinds 2003 is Arjan Olsder actief als schrijver voor diverse online en offline publicaties. Daarnaast levert hij consultancy diensten voor diverse fabrikanten en bouwt hij websites voor digishock.

Evenementen

Copyright 2020-2022 MassMedium
Privacyverklaring
Cookies
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram