CMF by Nothing
Picture of Roelof van Doorn
Roelof van Doorn

Nothing introduceert budget merk CMF by Nothing

Huawei had Honor. Xiaomi heeft Redmi. Vivo heeft Realme en OnePlus heeft OnePlus Nord. Ieder Chinees smartphonemerk heeft een tweede merk gericht op de klant die zich geen flagship kan veroorloven. Ook het Brits-Chinese Nothing zet deze stap nu.

Hoewel Nothing zelf nog geen heel breed productportfolio bezit, gaat CMF by Nothing op korte termijn al met twee producten op de markt komen. Namelijk in-ear oordopjes en slimme horloges. Een opvallende aankondiging daar er nog best wat kritiek is geweest op de kwaliteit van de oordopjes die onder het Nothing merk zelf op de markt zijn gekomen. Hoewel enorm innovatief in design, bleek een stabiel signaal bijvoorbeeld best een uitdaging te zijn. Deze eerste twee producten moeten dit jaar al op de markt komen. In hoeverre Nederland op de planning ligt voor deze producten is nog onbekend.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.