Viaplay logo
Picture of Roelof van Doorn
Roelof van Doorn

ViaPlay gaat toch compenseren voor slechte streams

Het regende klachten dit jaar over de nieuwe Formule 1 streamer ViaPlay. Hoewel je voor ViaPlay al snel heel wat meer geld kwijt bent dan wanneer je een direct abonnement afneemt bij de F1, blijkt de kwaliteit voor veel gebruikers een drama te zijn.

Onder anderen bij de Consumentenbond kwamen veel klachten binnen. ViaPlay schoof de kwaliteitsproblemen in eerste instantie af op de netwerken en hardware van de consument. Daar is de streamer nu op teruggekomen. De Consumentenbond geeft nu aan dat ViaPlay compensatie heeft toegezegd. Maar wat die compensatie is en voor wie, dat is nog de grote onbekende. ViaPlay heeft ook een speciaal telefoonnummer geopend om klachten op te ontvangen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.