Simyo
Picture of Arjan Olsder
Arjan Olsder

Simyo laat haar businessmodel los en gaat ook telefoons verkopen

Lang was Simyo uniek onder de paraplu van moedertje KPN. Het was één van de weinige providers in Nederland die zich beperkte tot sim-only abonnementen. Na 17 jaar gaat de provider toch meer mainstream met het aanbieden van smartphones.

Per afgelopen week zie je niet langer alleen sim-only abonnementen bij KPN dochter Simyo. Het jonge merk heeft nu ook een serie smartphones in haar aanbod opgenomen. Hiermee verbreedt de provider haar aanbod drie jaar nadat KPN besloot te stoppen met Telfort en Yes Telecom. Die beide merken hadden, net als KPN, een aanbod van abonnementen en smartphones. Het enige andere merk waarmee KPN momenteel telefoondiensten verkoopt is Ortel Mobile, dat zich richt op goedkope, internationale gesprekken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.