Hij is populair in heel wat buurten in Nederland, de app Nextdoor. Hier in Nijmegen, waar wij gevestigd zijn, zit zelfs de grootste community van Nederland. Na jaren ontwikkelen wordt het tijd voor het bedrijf om geld te verdienen. En dat start met een actie voor non-profits.

Nextdoor gaat in Nederland gesponsorde berichten in de timeline testen. Deze berichten zijn nog niet te koop voor bedrijven, maar worden getest met een actie voor Het Rode Kruis en Veilig Verkeer Nederland. De berichten komen als ‘gesponsorde berichten’ in de tijdlijn van de app te staan.

Hoewel Nextdoor de test begint met non-profits die ook niet voor de plaatsing hoeven te betalen, is het de bedoeling het netwerk open te gaan stellen voor lokale ondernemers. Ook kunnen bedrijven binnenkort een lokale pagina aanmaken. Bedrijven krijgen ook een eigen plek in de nieuwsfeed om reclame zo een duidelijke plek te geven. Deze functies volgen op een later moment.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.