GadgetGear.nl

Honor 8X imponeert met Phantom Blue kleur

Smartphones gaan steeds meer op elkaar lijken. Qua specs kunnen ‘budget’ telefoons tegenwoordig ook erg indrukwekkend zijn. De notch, de camera of een merklogo is al wat rest om een model te herkennen. Tenzij het een Honor telefoon is; met de nieuwe duotone gradiënt kleur van de 8X valt deze telefoon op. Elke keer als het doosje op de redactie opengaat horen we Ohhh, Ahhs en zelfs opvallend vaak “WOW, die MOET ik hebben!”

In Barcelona toonden onlangs de topmerken hun nieuwste modellen. De vouwbare toestellen trokken alle aandacht al mochten de meeste journalisten er alleen maar naar kijken. Vasthouden was geen optie. Ver van het beursgeweld had Honor een persconferentie georganiseerd. Veel verkoopcijfers en eigenlijk geen groot nieuws, totdat de nieuwe 8X werd getoond. Je moet de kleur in het echt zien om de WoW factor te ervaren. Maar nu ik de 8X even naast mijn iPhone Xr kan leggen, lijkt die wel opeens heel erg saai. Smaken verschillen maar Honor maakt met deze kleur zeker indruk.

De nieuwe kleur heet Phantom Blue. Het is een knipoog naar het nieuwe Honor logo met bewegende kleuren.Deze uitvoering zal identiek zijn aan het originele model, compleet met een 2,5-inch aurora glazen behuizing met dubbele textuur van 15 lagen glas. Allene nu in die enorme indrukwekkende mooie kleur. Sinds de lancering in september 2018 zijn wereldwijd 10 miljoen Honor 8X smartphones verkocht. Vanaf eind maart zal de nieuwe HONOR 8X Phantom Blue in de 128GB variant worden verkocht in Nederland voor een adviesverkoopprijs van €279,-. Meer budget kan niet en de camera draagt dan wel geen Leica label, maar is erg goed voor deze prijs. De kunstmatige intelligentie maakt snel van alles een mooi plaatje. Kijk hier voor onze 8X review.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zeeman Albert

Albert is gecertificeerd marketeer en innovatie verslaafd. Zo'n beetje elk product met een stekker of batterij moet wel door zijn handen. Klopt het design, wat is het verhaal er achter en wie heeft er wat aan?
Albert reviewed producten sinds 1996. Sinds 2002 struint Albert internationale beurzen af op zoek naar nieuwe producten en trends in consumenten electronica.

Als marketing en innovatie specialist helpt Albert bedrijven te innoveren en te vernieuwen. Meer info over Albert als marketing specialist en trendwatcher op www.id-tank.com.