GadgetGear.nl

TomTom Bandit actie camera campagne gestart

TomTom gaat vol in de aanval op marktleider GoPro. Als je iets doet moet je het goed doen, moeten ze bij TomTom hebben gedacht. De camera belooft dat iedereen nu eindelijk iets nuttigs met de uren motor-, ski- en fietsbeelden kan doen. Zo simpel zelfs dat een kind (of berggeit) de figuurlijke was kan doen. De TomTom bandiet campagne is gestart. Nu de review unit nog, zodat we kunnen melden of al het marketinggeweld de moeite waard is.

“Iedereen weet dat berggeiten tot verbazingwekkende dingen in staat zijn, maar tot nu toe wisten we niet precies hoe”, zegt Gary Raucher, Senior Vice President Marketing bij TomTom. “De TomTom Bandit Action Camera maakt het zo gemakkelijk om video’s te monteren en te delen zodat nu iedereen zijn vaardigheden aan de wereld kan laten zien.” Berggeit Billy is de held van de campagne.

Billy is geboren op een klif in de Amerikaanse Rocky Mountains en haalt zijn natural high uit zijn extreme bergavonturen. Nooit eerder vertoonde beelden van zijn avonturen zijn te zien op YouTube en sociale media en vullen zo de timeslines wereldwijd met ongekende actie.

De TomTom Bandit is de eerste 4k HD-action camera met een ingebouwde mediaserver die monteren en delen van video’s snel en gemakkelijk maakt. In plaats van uren te spenderen aan het downloaden en sorteren van materiaal, kunnen gebruikers nu al binnen een paar minuten na de actie een opwindende video creëren en delen.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zeeman Albert

Albert is gecertificeerd marketeer en innovatie verslaafd. Zo'n beetje elk product met een stekker of batterij moet wel door zijn handen. Klopt het design, wat is het verhaal er achter en wie heeft er wat aan?
Albert reviewed producten sinds 1996. Sinds 2002 struint Albert internationale beurzen af op zoek naar nieuwe producten en trends in consumenten electronica.

Als marketing en innovatie specialist helpt Albert bedrijven te innoveren en te vernieuwen. Meer info over Albert als marketing specialist en trendwatcher op www.id-tank.com.