TomTom gaat vol in de aanval op marktleider GoPro. Als je iets doet moet je het goed doen, moeten ze bij TomTom hebben gedacht. De camera belooft dat iedereen nu eindelijk iets nuttigs met de uren motor-, ski- en fietsbeelden kan doen. Zo simpel zelfs dat een kind (of berggeit) de figuurlijke was kan doen. De TomTom bandiet campagne is gestart. Nu de review unit nog, zodat we kunnen melden of al het marketinggeweld de moeite waard is.

“Iedereen weet dat berggeiten tot verbazingwekkende dingen in staat zijn, maar tot nu toe wisten we niet precies hoe”, zegt Gary Raucher, Senior Vice President Marketing bij TomTom. “De TomTom Bandit Action Camera maakt het zo gemakkelijk om video’s te monteren en te delen zodat nu iedereen zijn vaardigheden aan de wereld kan laten zien.” Berggeit Billy is de held van de campagne.

Billy is geboren op een klif in de Amerikaanse Rocky Mountains en haalt zijn natural high uit zijn extreme bergavonturen. Nooit eerder vertoonde beelden van zijn avonturen zijn te zien op YouTube en sociale media en vullen zo de timeslines wereldwijd met ongekende actie.

https://www.youtube.com/watch?v=xWLwIEGWge8

De TomTom Bandit is de eerste 4k HD-action camera met een ingebouwde mediaserver die monteren en delen van video’s snel en gemakkelijk maakt. In plaats van uren te spenderen aan het downloaden en sorteren van materiaal, kunnen gebruikers nu al binnen een paar minuten na de actie een opwindende video creëren en delen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.