Arjan Olsder
Arjan Olsder

Bye Bye Hi, Hi KPN

Het was leuk, maar het is niet meer nodig. Ik heb het over het jongerenmerk Hi van KPN. Een merk dat jong en hip zou zijn en naast het KPN merk kwam te staan. In de tussentijd kocht KPN ook het Telfort merk en lanceerde het Simyo. Nu jongeren, net als zakelijke gebruikers, altijd online willen zijn en om snelle data vragen, lijkt Hi haar nut verloren te zijn.

Als gevolg hiervan heeft KPN besloten om het Hi merk te migreren naar het KPN merk. Hi klanten zullen dan ook merken dat ze langzaam overgaan naar KPN. Zeker wanneer een abonnement moet worden verlengd. KPN stopt dan ook per 27 april met het aanbieden van Hi abonnementen en zal deze klanten in plaats daarvan een KPN abonnement aanbieden.

Deze strategie past goed binnen de veranderingen die KPN doormaakt. KPN is haar dienstenaanbod aan het versimpelen. Het verdwijnen van Hi zorgt voor een kleiner en duidelijker aanbod van mobiele diensten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.