30% van de Galaxy Gear’s komt retour in de VS

De Galaxy Gear is de meest geavanceerde smartphone die je op dit moment kunt krijgen. Toch scoorde het horloge niet echt goed bij ons. In de VS lijkt de kwaliteit een nog groter probleem. 30% van de dure horloges gaat namelijk retour naar de winkel.

Uit een gelekte interne memo aan Best Buy (de Media Markt van de VS) vraagt Samsung zich af waarom zo ontzettend veel horloges retour gaan. Zeker omdat Best Buy speciale Samsung afdelingen heeft waar het zo ongeveer alles van Samsung verkoopt en de Galaxy Gear ook vlot over de toonbanken schuift.

In de memo vraagt Samsug aan Best Buy verkopers om uit te zoeken wat de reden is dat de horloges zo enorm vaak retour gaan. Hoewel ieder product retouren kent, gaat het meestal om enkele procenten. Er lijkt dus echt iets mis te zijn.

Onlangs schreef ik zelf ook een review van de Galaxy Gear. Hoewel ik enthousiast ben over de hardware, was ik dat niet over de software en het draagcomfort. Wie weet zit daar het probleem.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.