Vorige week zaterdag was Vodafone in Kassa aan de beurt. We kregen keurig te zien hoe de deur-tot-deur verkoop van Vodafone glasvezel toch een beetje rammelde. Het nadeel van verkopers op commissie natuurlijk, maar wel de verantwoordelijkheid van Vodafone. Vandaag heeft Vodafone laten weten haar verantwoordelijkheid in deze zaak te nemen.

Vodafone gaat alle Vodafone Thuis klanten die nog wachten op glasvezel nogmaals persoonlijk benaderen en geeft klanten daarmee de mogelijkheid om het contract met Vodafone te heroverwegen. Ben je het niet eens met het contract omdat het allemaal beter klonk aan de deur? Dan mag je zonder problemen het contract beëindigen.

Vodafone gaat ook de controle op de deur-tot-deur verkopers opvoeren. Zo worden alle contracten nagebeld om te controleren of het gesprek met de verkoper helder was. Om problemen te voorkomen worden ook meer trainingen en andere controles georganiseerd.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.