Drake Krijgt Eigen Glossy

Gisteren vierde Sony Playstation de lancering van Uncharted 3 met een spectaculair feestje in Amsterdam. Hoewel Sony over de game verder weinig nieuws kon melden, liet het wel weten dat hoofdpersoon Nathan Drake zijn eigen lifestyle glossy heeft gekregen en nee, die gaan niet alleen over bits en pixels…

Deze glossy werd onthuld door Giel Beelen en het Nederlandse pretmeisje Ancilla Tillia die ook uitgebreid in het blad staat (al moet je voor echt onthullende foto’s gewoon even op Google Images zoeken).

Zoals gezegd gaat de Drake niet alleen over de game, maar gaat het voornamelijk over het beleven van avonturen. Zo staat er onder anderen een interview in met Derek Lint over de nieuwe film Nova Zembla en hebben Suzan Smit en Sebastiaan Labrie een column geschreven.

De Drake ligt vanaf vandaag in de winkel en kost €3,95.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Arjan Olsder
Sinds 2003 is Arjan Olsder actief als schrijver voor diverse online en offline publicaties. Daarnaast levert hij consultancy diensten voor diverse fabrikanten en bouwt hij websites voor digishock.

Evenementen

Copyright 2020-2022 MassMedium
Privacyverklaring
Cookies
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram