De Kamer van Koophandel in Amsterdam en reclamemaker CBS Outdoor hebben een nieuw concept uitgerold op Amsterdam CS. Daar is het mogelijk om naar de reclame Abri’s van de KVK te twitteren.
Wanneer je een tweet verstuurt met als hashtag #startersdag, zal deze vrijwel meteen op de Abri’s (uitgerust met grote LCD schermen) op Amsterdam Centraal (perron4 en 5) verschijnen. Het is onduidelijk of iemand de tweets bekijkt voordat deze geplaatst worden, dus we zijn nieuwsgierig wanneer de eerste spam zal verschijnen ;-).
2 reacties
Ik vraag me af of ze hier wel de goede doelgroep mee aanspreken. Dit had ik eerder iets voor een IT bedrijf gevonden.
Doelgroep starters zit overal, is heel breed. 1,5 miljoen mensen in NL lopen op dit moment met een idee rond om voor zichzelf te beginnen. 78% wil zijn baan opzeggen en voor zichzelf beginnen. Dat is forensenvolk en dat is daar.
Gave en unieke actie met veel aandacht omdat het nog nooit gedaan is!