Je kunt bijna niet om de banners van de Samsung Galaxy S25 Edge heen. Het toestel moet de S25 series een klein half jaar na lancering weer doen opleven. Maar zo succesvol lijkt deze life extender voor de S25 familie niet te zijn als we The Elec mogen geloven.
De verkoopaantallen zouden in deze vakantiegeldperiode veel lager uitvallen dan verwacht, waarop Samsung de productie terug zou draaien. Samsung had ooit de Note series die zo na de zomervakantie de verkopen van een productfamilie weer deden opleven. Die Note series werd in de S series getrokken en als meer premium smartphone kwam de Z series in beeld. Maar daarvan ligt de verkoopprijs wel een flink stuk hoger dan de S series. Bovendien wacht Samsung ook al niet te lang met het uitbrengen van nieuwe versies daarvan, wanneer er weer een nieuwe chipset is.
Dus de Galaxy S25 Edge zou qua marketing een beetje het invallertje in de series moeten zijn, maar dat loopt niet zo goed als gepland. Verschillende media waren dan ook niet super positief over de dunste en duurste S series smartphone in jaren. Het is de vraag dat dit voor de strategie voor de S26 series komend jaar gaat betekenen.