real hot water washes the floor
Foto van Jeroen van Wijngaarden
Jeroen van Wijngaarden

Dreame introduceert H15 Pro Heat: nat- en droogzuiger met slimme AI.

Dreame introduceert de nieuwe H15 Pro Heat, een geavanceerde nat- en droog steelstofzuiger die heet water en kunstmatige intelligentie combineert om schoonmaken makkelijker én effectiever te maken. Dit model richt zich op gebruikers die het zat zijn om met doekjes en extra schoonmaakmiddelen in de weer te zijn voor vetvlekken en opgedroogd vuil.

real hot water washes the floor

Wat de H15 Pro Heat onderscheidt, is dat hij reinigt met heet water tot 85°C. Daarmee verdwijnen aangekoekte etensresten, olie of keukenvet in één beweging. Dankzij een speciale oliereiniger en water van 55°C voor op de vloer, is hij ook veilig voor houten vloeren. De combinatie van heet water en krachtige zuigkracht (22.000Pa) zorgt voor zichtbaar schone resultaten, zonder schrobben.

Nieuw is de DescendReach robotarm, die automatisch onder meubels en tot tegen de muur reinigt. Het systeem werkt in 0,2 seconden, en samen met dubbele zijborstels en RGB-vuildetectie wordt vuil sneller en gerichter aangepakt. De RGB-sensor herkent zowel vaste stoffen als vloeistoffen, en past de zuigkracht automatisch aan. Denk: cornflakes met melk gemorst? De H15 Pro weet het verschil en regelt het zelf.

Wat ook opvalt: het apparaat maakt zichzelf schoon. Na gebruik wordt de borstel volledig ondergedompeld in een heetwaterbad van 100°C, grondig uitgespoeld en daarna gedroogd met hete lucht op 90°C. Daardoor is de borstel bij elk gebruik weer fris en hygiënisch.

dreame h15pro

De H15 Pro Heat kan bovendien plat op de vloer gelegd worden voor moeilijk bereikbare plekken onder meubels, tot een hoogte van slechts 8,9 cm. Via de Dreamehome-app is het mogelijk om het apparaat als een soort robotstofzuiger te bedienen.

navigation via dreamehome app

De Dreame H15 Pro Heat ligt vanaf 19 mei in de winkel voor een adviesprijs van €699, met een introductiekorting van €100 tot 26 mei bij onder andere Bol.com, Coolblue, MediaMarkt en Amazon.

Eén reactie

  1. Tsja, 700 euro… ook al zou ik het hebben liggen op een manier dat ik het zou kunnen uitgeven aan een stofzuiger, dan zou ik alsnog voor de ouderwetse losse oplossingen gaan.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.