Review: Hombli Solar Cam 2K

• Beeldkwaliteit (Quad High Definition 2k)
  • Compatibel met Google Home & Alexa
  • Ingebouwde lamp èn sirene
  • Gemakkelijke installatie
  • IP66 classificatie
  • Opnemen via SD kaart of Cloud

De Hombli Solar Cam 2K is een geavanceerde beveiligingscamera, die zich onderscheidt door zijn combinatie van hoogwaardige functies en gebruiksgemak. In deze review zullen we alle aspecten van deze slimme beveiligingscamera verkennen, vanaf het uitpakken tot en met de uiteindelijke beoordeling. Let’s go!

screenshot 20240327 025322 (1)

Bij het openen van de doos van de Hombli Solar Cam 2K worden we, zoals we van Hombli gewend zijn, begroet met een nette presentatie van de camera en bijbehorende accessoires. De verpakking is stevig en goed ontworpen, wat meteen een positieve indruk geeft. Naast de camera zelf bevat de doos een montagesokkel, bevestigingsmaterialen, een handleiding en een oplaadkabel. Het unboxingsproces is moeiteloos en draagt bij aan de anticipatie van wat de camera te bieden heeft.

screenshot 20240327 025315 (1)

Montage

screenshot 20240327 025308 (1)

Het montageproces van de Hombli Solar Cam 2K is opmerkelijk eenvoudig. De meegeleverde montagesokkel kan gemakkelijk worden bevestigd aan verschillende oppervlakken, zoals muren, plafonds of tuinpalen. De camera kan vervolgens eenvoudig op de sokkel worden geplaatst en vastgezet. Het aanpassen van de kijkhoek is ook een eenvoudige taak, waardoor je gemakkelijk de optimale positie kunnen vinden voor maximale dekking van het beveiligde gebied. Check de installatie video van Hombli. Ik zeg…easy installation!

Specificaties

Naam

Hombli Solar cam 2K

Verbinding WiFi (2,4 GHz)
App-controle Ja, Hombli-app
Slim thuisplatform Amazon Alexa*, Google Assistant*, Siri Shortcuts
(€ 3,50 eenmalige activeringskosten)
Kleur Wit
Materiaal Plastic
Oplossing 2K QHD (2560 x 1440)
Kijk hoek 100°(H), 52°(V)
Beelden per seconde 20
Compressie H265/H264
Sensortype CMOS
Lens 4 mm
Opslag SD-kaart (max. 256 GB) / Optionele cloudopslag
Beveiligingsnormen WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK
Lengte oplaadkabel 50 cm
Capaciteit Batterij 10.400 mAh
Wifi-bereik ~70m (open omgeving)
IP waarde IP66 (waterdicht)
Werktemperatuur -20℃ ~ 50℃

Installatie

Het installatieproces van de Hombli Solar Cam 2K is net zo eenvoudig als het montageproces. Met behulp van de Hombli-app kunnen gebruikers de camera snel verbinden met hun wifi-netwerk en de benodigde instellingen configureren. De app begeleidt gebruikers stap voor stap door het proces, wat resulteert in een naadloze installatie-ervaring. Bovendien biedt de app uitgebreide functies voor het aanpassen van meldingsinstellingen, opname-opties en andere beveiligingsparameters, waardoor gebruikers volledige controle hebben over hun beveiligingssysteem.

Eerste indruk

Na de installatie en configuratie biedt de Hombli Solar Cam 2K een uitstekende eerste indruk. De beeldkwaliteit is scherp en helder, zelfs in het donker! Dankzij de geavanceerde 2K-resolutie en gekleurde nachtzichtmogelijkheden. De camera reageert snel op bewegingsdetectie en stuurt onmiddellijk meldingen naar de gekoppelde mobiele apparaten. Over het algemeen overtreft de prestatie van de Hombli Solar Cam 2K de verwachtingen en biedt het een betrouwbare en effectieve beveiligingsoplossing.

screenshot 20240327 025338 (1)

Een groot pluspunt voor nóg betere beveiliging door licht èn geluid. Want de ingebouwde sirene en schijnwerper zijn klaar om indringers af te schrikken. Tegelijkertijd kan je via de app communiceren met iedereen die zich binnen gehoorsafstand van de camera bevindt, waardoor persoonlijke controle aan uw beveiliging wordt toegevoegd .

Als eindconclusie kan worden gesteld dat de Hombli Solar Cam 2K een uitstekende keuze is voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare èn gebruiksvriendelijke beveiligingscamera. Met zijn eenvoudige montage, naadloze installatie en indrukwekkende prestaties biedt deze camera gemoedsrust en bescherming. De Hombli Solar Cam 2K vertegenwoordigt een relatief kleine investering in huisbeveiliging en is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar product om hun eigendom te beschermen.

kopen