Review: DC’s Legends of Tomorrow Seizoen 3 (Blu-Ray)

• Sterke cast
  • Veel humor
  • Leuke manier om met de Amerikaanse geschiedenis om te gaan

The Bad

DC’s Legends of Tomorrow Seizoen 3 kopen
→ Check de prijs bij Bol.com

Films en series over tijd reizen lokken het uit om foutjes te vinden en daar over na te denken. De schrijvers van DC’s Legends of Tomorrow lijken het probleem creatief op te lossen. Eigenlijk zijn deze superhelden vooral bezig eigen foutjes op te lossen.

Enkele jaren geleden mocht ik het eerste seizoen kijken van DC’s Legends of Tomorrow. Ik was onder de indruk van de show. Vanuit het serie universum van The Flash, Supergirl en The Green Arrow werd deze, veel futuristischer serie gelanceerd. Zonder de band met de drie andere series te verbreken. Niet alleen zien we de helden van de andere series regelmatig opduiken, in het tweede seizoen werkten ze allemaal samen om alien scum van de planeet te trappen. In dit derde seizoen zien we ook weer heel wat personen uit die andere series terug.

Over de laatste twee jaar is namelijk veel gebeurd. Zo ontstond het team van DC’s Legends of Tomorrow onder leiding van Time Master Rip Hunter. Maar vernietigde het team, het verbond van Time Masters dat ‘de tijdlijn’ moet verdedigen. Begin seizoen twee nam het team deze rol zelf maar op zich, maar werd het gekweld door Rip Hunter zelf. Die werkt stukje bij beetje dé nieuwe tegenstander van het team.

In seizoen drie zien we hoe het team de strijd met Rip Hunter overleefd, maar ook hoe het team opnieuw veranderingen ondergaat, nu Sarah het team definitief moet leiden. Nieuwe avonturen brengen het team naar nieuwe tijden, maar ook nu komen we weer wat oude bekenden tegen. Bovendien lijkt het er even op dat ze letterlijk de tijd door elkaar hebben gegooid, wat de rode draad voor dit seizoen wordt. De grote tegenstander is niet eens een antiheld zoals we deze gewend zijn. Ja natuurlijk gooit Damian Darkh de plannen van het team in de war, maar het is vooral de demoon Mallus die ze tot last is. Oja, ook de humor van de eerste twee seizoenen DC’s Legends of Tomorrow lijkt bewaard te zijn gebleven. Met heel veel verwijzingen naar andere films en series. Waaronder Prison Break ;-). En ja, Arrow, Supergirl en The Flash komen ook weer terug in dit seizoen.

Inhoud niet beschikbaar.

Ook dit seizoen bevat weer een aantal extra’s waaronder een gag-reel. Voor de fans vast heel leuk, maar niets dat echt verrast. Dat is ook niet nodig want met 18 afleveringen koop je toch aardig wat screentime.

Conclusie: DC’s Legends of Tomorrow Seizoen 3 (Blu-Ray)

In dit derde seizoen lijkt de serie echt te staan. De verhaallijnen lopen lekker in elkaar over en de acteurs zitten gewoon goed in hun rol. De samenwerkingen met andere DC superhelden zien we ook regelmatig terug wat deze serie net even wat meer fun geeft. Voor fans van het DC Universe een must-see.

→ Check de prijs bij Bol.com

Reageren

Starten met de BitCoin

Wil jij ook investeren in crypto valuta? Dan start je met de inkoop van BitCoin, LiteCoin, Etherium, Ripple of een andere populaire munt. Wij adviseren dan BitcoinMeester.

Wil je daarna ook actief gaan handelen in altcoin? Dan verstuur je jouw crypto valuta van BitcoinMeester naar een marktplaats als Binance.

Wil je het crypto nieuws volgen? Check dan onze Crypto Valuta pagina.

Let op: Je kunt geld verdienen, maar ook verliezen. GadgetGear.nl is op geen enkele manier verantwoordelijk voor jouw risico’s.

Deze website maakt gebruik van diensten van derden. Om bezoek te indexeren zodat we weten welke artikelen populaire zijn (Google Analytics), om video's te laten zien (o.a. YouTube), tweets te laten zien (Twitter) en andere zaken. Deze derden zetten analytische/tracking cookies op jouw computer. Zo kunnen ook wij onze boodschappen bij de supermarkt blijven betalen en deze site blijven maken. Accepteer je de cookies niet, zullen verschillende delen van de website niet functioneren - Sorry.

Sluiten