Review: Deadpool 2 – Super Duper Cut (Blu-Ray)

• Verveelt geen moment
  • Sterke cast

The Bad

Deadpool 2 - Super Duper Cut kopen
→ Check de prijs bij Bol.com

De enige echte 16+ superheldenfilm uit het Marvel Universum van dit jaar ligt in de winkel; Deadpool 2. Wij ontvingen van FOX de Deadpool 2 – Super Duper Cut uitvoering. Waanzinnig!

Deadpool is terug. Tijdens de eerste Deadpool film werd al meteen duidelijk dat de filmserie het buitenbeentje binnen het Marvel universum zou worden. De antiheld Deadpool werd voor een duidelijk 16+ publiek gepositioneerd. Met hilarische grappen die echt niet konden, maar ook met de nodige gore. Echt niet geschikt voor jonge kijkers dus en daarmee een instant hit. De superheld heeft namelijk de humor van Spider-Man, maar dan een beetje zwartgalliger. Omdat hij simpelweg niet kan sterven. En hoewel hij deze gave graag inzet om de mensheid te redden, steekt hij er ook graag de draak mee.

Inhoud niet beschikbaar.

Wat de film ook uniek maakt, is hoe Deadpool de draak steekt met de film zelf, het Marvel universum en FOX als productiemaatschappij. Zo klaagde hij in de eerste film al dat hij wel op de locatie van de school van The X-Men was, maar dat FOX geen geld had om ‘bekende’ X-Men in beeld te brengen. Dat gezeur stopt in deze tweede film natuurlijk niet. Al zien we al snel meer bekenden dat we in eerste instantie hadden verwacht. Het is vooral leuk om ook Juggernaut in actie te zien komen.

Deadpool / Wade Wilson wordt gespeeld door Ryan Reynolds, die de film ook produceerde. Het is een bijzondere rol voor Ryan Reynolds gezien hij al eens een DC superheld speelde. Namelijk The Green Lantern. Die film werd geen echt succes. De oplettende kijker weet echter dat hij al veel eerder te zien was als Wade Wilson/Deadpool. Namelijk in X-Men Origins: Wolverine (2009).

Hoe gaat het verder? Het zal je geen verrassing zijn dat Deadpool 3 al in de steigers staat. Deze filmserie is na X-Men het tweede grote Marvel kassucces voor FOX. Daarnaast komt er een film van de X-Force die in Deadpool 2 werd opgericht (en vrijwel compleet uitgeroeid).

Super Duper Cut

Wij keken de Deadpool 2 Super Duper Cut uitvoering. Die is een kwartier langer dan de bioscoopversie. 134 minuten dikke actie en heftige grappen. Alles is keurig in 7.1 kanaals DTS afgemixt. Qua extra’s kunnen we alleen maar klagen over dat we er wel heel veel tijd aan kwijt zijn geraakt. Die zijn zo goed en waardevol dat je alles wilt zien. Top!

Conclusie: Deadpool 2 – Super Duper Cut

Kun je een tweede Deadpool film tot een succes maken terwijl je geen verhaal hebt over het ontstaan en het leed van de held? Zeker. Het verhaal is dan wel iets dunner, dit maakt de actie en humor wel weer goed. En dan de enorme hoeveelheid leuke extra’s. De 16+ classificatie is geheel terecht en gelukkig maar. Want het team achter Deadpool kan nu dingen doen die we in andere Marvel films ook willen zien…

Deadpool 2 - Super Duper Cut kopen
→ Check de prijs bij Bol.com

Reageren

Je ziet me wel, maar herkent me niet. Blijf gokken wie ik ben. Als je het weet zeg je 'O, die!'

Starten met de BitCoin

Wil jij ook investeren in crypto valuta? Dan start je met de inkoop van BitCoin, LiteCoin, Etherium, Ripple of een andere populaire munt. Wij adviseren dan BitcoinMeester.

Wil je daarna ook actief gaan handelen in altcoin? Dan verstuur je jouw crypto valuta van BitcoinMeester naar een marktplaats als Binance.

Wil je het crypto nieuws volgen? Check dan onze Crypto Valuta pagina.

Let op: Je kunt geld verdienen, maar ook verliezen. GadgetGear.nl is op geen enkele manier verantwoordelijk voor jouw risico’s.

Deze website maakt gebruik van diensten van derden. Om bezoek te indexeren zodat we weten welke artikelen populaire zijn (Google Analytics), om video's te laten zien (o.a. YouTube), tweets te laten zien (Twitter) en andere zaken. Deze derden zetten analytische/tracking cookies op jouw computer. Zo kunnen ook wij onze boodschappen bij de supermarkt blijven betalen en deze site blijven maken. Accepteer je de cookies niet, zullen verschillende delen van de website niet functioneren - Sorry.

Sluiten