De Nederlandse release van Call of Duty: Black Ops II zal groots zijn. Activision heeft de Heineken Music Hall afgehuurd en zal hier, samen met een groot aantal partners, een prachtig launchevent neerzetten.

Duizenden fans zijn op 12 november welkom in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Daar staan drie arena’s. Twee waar pro-gamers het in Black ops II met elkaar op gaan nemen en één waar een veldslag tussen bekende Nederlanders plaats zal vinden. Onder de genodigden zijn Ferri Somogyi (GTST), Dennis Weening, Jamie Westland (DI-RECT), Faberyayo (De Jeugd van Tegenwoordig) en Niek van der Brugge (DJ Radio 538). Aan het eind van de avond wordt bekend wie de beste spelers van deze arena’s zijn.

Tijdens de gevechten in de arena, wordt er ook volop opgetreden. Op het podium van de Heineken Music hall zijn onder anderen Yes-R, Kraantje Pappie en The Partysquad te vinden. Daarnaast is het grootste videoscherm van Europa neergezet om de boel aan te kleden. Ook Radio 538 zal die avond live uitzenden vanuit de Heineken Music Hall.

Om 00:00 kunnen de genodigden van het launchevent naar de overkant lopen. MediaMarkt opent dan haar deuren voor de nachtverkoop van CoD.

Tickets zijn niet te koop. Diverse grote media, zoals Radio 538 en Veronica, zullen deze weggeven.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.