Review: Dragon War X Q3 Gaming Keyboard and Mouse Combo

• Design
  • LED achtergrond
  • Toetsenbord voelt stevig
  • Muis 3200 DPI

• Toetsenbord aanslagen zijn gehorig
  • Muis voelt wat te licht aan

Speel games in een betere, snellere en meer nauwkeurige manier met de Dragon War Q3 toetsenbord en muis combo. Deze combinaties van PC gamen in stijl zijn momenteel samen verkrijgbaar voor een voordelige pakketprijs. Maar is voordelig ook goed in dit geval? Je leest het hier.

Semi-mechanisch toetsenbord

Dit semi-mechanische Dragon War Q3 toetsenbord is ergonomisch ontworpen voor maximaal comfort te bieden, zelfs tijdens lange uren van het spel. De toetsen voelen goed onder je vingers en doordat het toetsenbord semi mechanisch is, voelen de drukpunten extra fijn. Met de preset toetsen kun je gemakkelijk toegang krijgen tot verschillende game functies. Met de ‘19 key roll-over’ functie kun je meerdere toetsen tegelijk te drukken. Dat wordt voornamelijk gebruikt wanneer je combo moves wilt uitvoeren. Elke toetsaanslag wordt onafhankelijk, ongeacht hoeveel andere toetsen tegelijkertijd worden gedrukt, gescand.

dragon-war-x-q3-gaming-keyboard-and-mouse-combo

Dit zware keyboard levert langdurige prestaties en biedt een achtergrondverlichting waardoor het  geheel nog beter uit de veren komt. Dat het echt een gaming toetsenbord is, dat is wel duidelijk. Niet alleen door het design, maar ook het geluid bij iedere toesaanslag. Zou je dit toetsenbord gebruiken om bijvoorbeeld dit review te schrijven dan zou je na een tijd de harde tikken/klikken wel wat zat worden. Tijdens het gamen, waar het voor bedoeld is, heb je daar geen last van.

Gaming muis

De Q3 muis wordt geleverd met een laser technologie die in staat is nauwkeuriger en pinpoint tracking uit te voeren. Dit geeft je snelheid en meer controle. Qua gewicht zou ik de dit elektronische knaagdier als lichtgewicht omschrijven. Dit vind ik persoonlijk een nadeel omdat het in combinatie met het materiaal een goedkopere uitstraling geeft en voelt. De lasersensor met 3200 dpi zorgt er wel voor dat alle bewegingen meteen worden uitgevoerd en worden bijgehouden. Deze muis wordt geleverd met 6 knoppen die flexibiliteit bieden om je macro’s en combo’s zelf in te stellen, zodat jouw actie altijd sneller is dan een ander. Na installatie van de muis kun je het profiel van jouw muis instellen op snelheid, verlichting, gevoeligheid en nog wat andere functies. De aansluitkabel wordt geleverd met een glasvezelkabel en een  USB-connector.

dragon-war-x-q3-mouse

Met de Dragon War gaming muis heb je meer controle over je spel: 6 toetsen waarvan de functies door de gebruiker kunnen worden ingesteld en 3200 dpi biedt bieden een compromisloze gaming prestatie.

Bent jij een hardcore gamer die op zoek is naar een accessoire combinatie waardoor je een toetsenbord en muis ineen hebt? Een combi die alles biedt wat jij nodig hebt in dezelfde stijl en een stuk voordeliger dan de concurrentie? Kijk dan niet verder dan de Dragon War Q3 toetsenbord en de muis combo. Een Semi-mechanisch toetsenbord met achtergrondverlichting en een muis met 3200 dpi en een cool design.

Mijn tip is: aanschaffen, want beter vind je niet in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Design