Roelof van Doorn
Roelof van Doorn

The Sub is de nieuwe thuistap van Heineken

Gisteravond presenteerde Heineken The Sub in Amsterdam. The Sub is een nieuwe uitvoering van de bekende Thuistap waarvoor Heineken opnieuw de samenwerking met Krups heeft opgezocht.

Hoewel het design forst is aangepast, zit de echter vernieuwing vooral in het koelsysteem van The Sub. Deze koelt het bier namelijk terug naar 2° graden Celsius. De nieuwe tap vraagt ook om nieuwe containers voor het bier en die komen in de vorm van The Torp. Een nieuwe container van 2 liter die gemakkelijk in de koelkast kan worden bewaard.

The-Sub-Onderdelen

Om de introductie van The Sub en de nieuwe Torps kracht bij te zetten, komt Heineken met verschillende bieren die niet eerder voor de thuistap beschikbaar waren. Het complete assortiment bieren zal bestaan uit Bier van Heineken, Affligem, Desperados, Pelforth (FR), Birra Moretti Baffo d’Oro (IT), Wieckse Witte en Tiger Beer zijn meteen bij de lancering van THE SUB beschikbaar. Voor het einde van dit jaar komen ook Brand UP en Brand Weizen beschikbaar.

Heineken-The-Torp

Beschikbaarheid

Vanaf 26 september ligt The Sub een maand lang exclusief bij de Bijenkorf. Eind oktober starten ook de Media Markt en BCC met de verkoop van The Sub. The Sub gat €249 kosten. Een Torp biervat van 2 liter gaat €5,79 kosten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.